
05.08.2024
„Less than excited”: Leo Burnett i Kol Zchut w kampanii na LinkedInie zwracają uwagę na niesprawiedliwość w miejscu pracy
05.08.2024
„Less than excited”: Leo Burnett i Kol Zchut w kampanii na LinkedInie zwracają uwagę na niesprawiedliwość w miejscu pracy
13.02.2024
The Agency For Nature zachęca do zakochania się w naturze
14.11.2023
Leo Burnett rozwija dział contentu oraz advocacy marketingu
19.09.2023
„Oferta nie do przejedzenia” od Orange i Leo Burnett Warszawa
18.07.2023
Leo Burnett Warszawa ponownie wygrywa przetarg na obsługę reklamową Otodom
21.06.2023
Ruszyłą kampania złotej karty do Konta Przekorzystnego Banku Pekao S.A.
23.05.2023
Kreatywne rozwiązania dla gastronomii. Jak słupki miejskie stały się stolikami
03.04.2023
Leo Burnett wygrało przetarg na obsługę dywizji VD Samsung Electronics Polska
12.10.2022
Cztery ekspertki dołączyły do zespołu kreacji w Leo Burnett Warszawa
07.10.2022
„Subskrypcja numeru” – nowa kampania Orange Flex
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]