Rozbudowa zespołu jest konsekwencją zmian w ofercie wprowadzonych przez agencję z początkiem 2022 r. Ich celem jest wspieranie klientów w prowadzeniu i budowaniu biznesów poprzez tworzenie kreatywnych rozwiązań, które wnoszą nowe doświadczenia i pozwalają na budowanie więzi z marką na całej ścieżce kontaktu z konsumentem.
Kachna Wielgołaska, nowa creative group head posiada 13-letnie doświadczenie art directorskie, które zdobyła w agencjach reklamowych DUDA, Scholz&Friends, Isobar, Cheil i Grey oraz podczas pracy jako freelancerka. W jej portfolio znajdują się projekty zrealizowane dla takich firm i marek, jak Aldi, Biedronka oraz Samsung. Jest szczególnie ceniona za estetykę projektów. Kryteriami sukcesu są dla niej: zadowolenie agencji i klienta oraz odzwierciedlenie tego w sprzedaży. W nowej roli w Leo Burnett zadba o proces kreatywny tak, by praca przebiegała sprawnie, a osoby należące do zespołu czuły komfort tworzenia angażujących kreacji.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Ogromnie cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyła tak ceniona ekspertka, jak Kachna Wielgołaska. To nie tylko wyjątkowa osoba, potrafiąca zjednać sobie ludzi i dbać o rozwój zespołu, ale też liderka obdarzona wizjonerskim podejściem i wyczuciem smaku. Wierzymy, że jej kompetencje nadadzą nowy kierunek naszym działaniom i pozwolą na tworzenie nowoczesnej kreacji dla marki Samsung – powiedział Maciej Porębski, creative director.
Radosław Dudzic, creative group head, który w czerwcu tego roku po sześciu latach wrócił do Leo Burnett Warszawa i rozwija zespół Orange, by tworzyć dla tej marki nowoczesną komunikację, powiedział:
Katarzyna i Daria tworzą wyjątkowy, bardzo wszechstronny team kreatywny, który pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania tak wymagającego klienta, jakim jest Orange. Zaś Karolina to bardzo doświadczona copywriterka i osoba obdarzona nietuzinkowym talentem kreatywnym, rozwijanym dzięki udziałowi w wielu projektach i wielokrotnie nagradzanym. Do tego wszystkie panie odznaczają się niezwykłą wrażliwością i słuchem społecznym, a to dziś niezwykle ważne umiejętności, dzięki którym komunikacja może być nie tylko skuteczna, ale również poruszająca. Jest mi niezmiernie miło, że będę mógł z nimi pracować.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Katarzyna Koszewnik to zawodowa, wszechstronnie wykształcona copywriterka. Studiowała m.in. politologię na Politechnice Białostockiej oraz nauki społeczne i kulturoznawstwo na Uniwersytecie w Białymstoku. Taki dobór kierunków wynikał z potrzeby patrzenia na świat i społeczeństwo interdyscyplinarnie, niczym na pełny, złożony obraz. Pierwsze doświadczenia w branży reklamowej zdobyła, pracując dla agencji Isobar. Kolejnym etapem w jej karierze było przejście do działu Content Creative, gdzie zajmowała się przede wszystkim tworzeniem treści do SoMe na potrzeby marek należących do grupy GCP, Estée Lauder Company oraz na anglojęzyczne kanały Kikkoman Europe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z kolei Daria Murawska to ceniona art directorka, absolwentka Wydziału Sztuk Pięknych w Toruniu, ze specjalizacją w grafice warsztatowej. Pierwsze doświadczenia branżowe zdobywała w roli graphic designerki, by później objąć stanowisko art directorki. Pracowała m.in. w takich agencjach jak The Digitals (obecnie Freundschaft), Uszka oraz Isobar. W swoim portfolio ma projekty zrealizowane dla klientów z bardzo różnych branż, m.in. takich jak: Soraya, Netia, W.Kruk, Aldi, Amrest, Estée Lauder, czy Škoda.
Karolina Antczak-Tałaj to doświadczona senior copywriterka & concept Creative. W branży reklamowej działa od 11 lat. Przez ten czas rozwijała umiejętności w agencjach Havas, Y&R, Isobar, GONG, a od niedawna wspiera dział kreacji Leo Burnett. W poprzednich agencjach pracowała dla takich klientów jak Żywiec Zdrój, Tiger Energy Drink, McDonald’s, Škoda czy Netflix. Praca dla dwóch ostatnich marek zaowocowała 8 nagrodami w tegorocznej edycji konkursów KTR i Innovation, w tym trzema złotymi mieczami oraz Technology of the Year. Ponadto w ubiegłych latach zdobyła także nagrody i wyróżnienia na festiwalach Effie, Golden Arrow, Power of Content Marketing i Kreatura. W pracy, oprócz tworzenia idei kreatywnych, interesują ją działania niestandardowe z obszaru kreatywnej technologii. Pasję do zabawy słowem i opowiadania historii realizuje również prywatnie, tworząc komiksy, bajki i scenariusze.