![Dlaczego marki robią cringe na TikToku [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/tiktok-cringe-opinie-142x0-c-default.jpg)
27.05.2025
Dlaczego marki robią cringe na TikToku [OPINIE]
27.05.2025
Dlaczego marki robią cringe na TikToku [OPINIE]
19.08.2024
Jak nie pogubić się w świecie emoji i nie wylądować na czerwonym dywaniku cringe’u [PRZEGLĄD]
18.07.2024
Zachowania zakupowe i wpływ influencer marketingu na pokolenie Z [BADANIE]
29.01.2024
Jak dobrze wykorzystać potencjał LinkedIna w 2024? [RAPORT, KOMENTARZ AUTORA]
04.09.2023
Uczelnie WSB Merito z kampanią dla Generacji Z. Za kreację i nadzór nad produkcją spotów do kampanii odpowiada Change Serviceplan
28.08.2023
Podaj dalej z OLX
14.07.2023
Komunikacja Pizza Hut na TikToku realizowana przez Cut The Mustard
05.06.2023
Marka Dooti Donuts pozwala tworzyć swoje produkty w internetowym Kreatorze Donutów
01.06.2023
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
29.05.2023
Marka Dooti Donuts prezentuje nowego Donuta Genzie
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]