29.01.2024
Jak dobrze wykorzystać potencjał LinkedIna w 2024? [RAPORT, KOMENTARZ AUTORA]
29.01.2024
Jak dobrze wykorzystać potencjał LinkedIna w 2024? [RAPORT, KOMENTARZ AUTORA]
04.09.2023
Uczelnie WSB Merito z kampanią dla Generacji Z. Za kreację i nadzór nad produkcją spotów do kampanii odpowiada Change Serviceplan
28.08.2023
Podaj dalej z OLX
14.07.2023
Komunikacja Pizza Hut na TikToku realizowana przez Cut The Mustard
05.06.2023
Marka Dooti Donuts pozwala tworzyć swoje produkty w internetowym Kreatorze Donutów
01.06.2023
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
29.05.2023
Marka Dooti Donuts prezentuje nowego Donuta Genzie
16.05.2023
IKEA prezentuje nową kampanię stworzoną przez Gen Z dla Gen Z
17.04.2023
Trendbook 2023: Koniec z grupami docelowych odbiorców – nadchodzi era społeczności
09.03.2023
Gen Z nie potrzebuje Twojego brandu? Jak marka powinna budować zaufanie i lojalność odbiorców pokolenia Z
dzisiaj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
wczoraj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
wczoraj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
wczoraj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
wczoraj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]