![IMM: „48 hours challenge”, czyli jak niebezpieczny trend wywołał dezinformację [ANALIZA]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/10/48h-challenge-142x0-c-default.png)
dzisiaj
IMM: „48 hours challenge”, czyli jak niebezpieczny trend wywołał dezinformację [ANALIZA]
dzisiaj
IMM: „48 hours challenge”, czyli jak niebezpieczny trend wywołał dezinformację [ANALIZA]
01.10.2025
Historyczny zjazd z Everestu i lekcja dla marek. Jak Andrzej Bargiel pokazuje siłę sponsoringu
18.09.2025
IMM: Jak banki angażują internautów na Facebooku [ANALIZA]
08.09.2025
Ranking IMM i „Forbes Women”: Maffashion to najcenniejsza kobieca marka osobista w polskiej branży modowej
26.08.2025
Demagog i IMM: Antyukraińska propaganda w polskojęzycznym internecie [RAPORT]
22.08.2025
IMM: Ponad 1,5 mln zasięgu fake newsa od Groka. Sprawa Joanny Dunikowskiej-Paź [ANALIZA]
13.08.2025
IMM: Julia Wieniawa-Narkiewicz najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży filmowej [RAPORT]
06.08.2025
Ranking IMM i „Forbes Women”: Katarzyna Cichopek najcenniejszą kobiecą marką osobistą w kategorii „Media, kultura, lifestyle”
30.07.2025
IMM: Quebonafide z zasięgiem 3,5 razy większym niż zagraniczne gwiazdy PGE Narodowego 2025 [ANALIZA]
18.07.2025
IMM: Polski astronauta ulubieńcem mediów i internautów [RAPORT]
dzisiaj
Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025
wczoraj
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj
wczoraj
Startuje XVII edycja konkursu Sukces Pisany Szminką [PATRONAT]
wczoraj
Kto naprawdę sięga po chipsy? Zaskakujący profil konsumenta [BADANIE]
2 dni temu
16.10 pierwsze czytanie projektu DSA w sejmie. W tle zarzuty o cenzurę