![IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 21 a 27 kwietnia 2025 r. [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/kampania-demagog-badanie-142x0-c-default.jpg)
30.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 21 a 27 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
30.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 21 a 27 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
18.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
10.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 31 marca a 6 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
03.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 24 a 30 marca 2025 r. [BADANIE]
26.03.2025
„Wybory bez oszustw”: inicjatywa Demagoga na rzecz rzetelnych informacji
27.02.2025
Instytut Monitorowania Mediów: Najbardziej opiniotwórcze media stycznia 2025
24.02.2025
Raport Demagoga i IMM: Drastycznie wzrósł zasięg antyukraińskiej propagandy w polskim internecie
30.01.2025
IMM: wizerunek Jerzego Owsiaka w mediach [RAPORT]
04.09.2024
IMM: Reklamy energetyczne pod lupą: Orlen, Energa i PGE w walce o prime time. Kto promuje zieloną przyszłość [BADANIE]
10.01.2024
IMM przejmuje Newspoint. Firma ma ambitne plany ekspansji zagranicznej
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu