![IAB i Kantar Media: Co konsumenci w UE wiedzą na temat internetu finansowanego z reklam [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/kantar-i-iab-raport-142x0-c-default.jpg)
08.04.2025
IAB i Kantar Media: Co konsumenci w UE wiedzą na temat internetu finansowanego z reklam [RAPORT]
08.04.2025
IAB i Kantar Media: Co konsumenci w UE wiedzą na temat internetu finansowanego z reklam [RAPORT]
25.10.2023
Odpowiedzialność za sztuczną inteligencję
25.09.2023
Polskie media jednoczą siły. Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych rozpoczyna działalność
07.08.2023
TikTok ogłasza zmiany. Użytkownicy z UE będą mieli wybór związany z personalizacją treści
15.05.2023
UE przyjęło projekt „etycznego rozwoju” AI
30.12.2022
Koniec z lekarzami w reklamach leków i suplementów
26.03.2021
Branże regulowane w social media: Branża alkoholowa
15.03.2021
Mike McCarthy (CNN International): Powinniśmy podążać za odbiorcami i przez cały czas być dostępni na wszystkich platformach jednocześnie
22.02.2021
Najnowsza publikacja IAB Polska: Branże regulowane w social media
01.07.2020
Kodeks Etyki Reklamy rozszerzony o wytyczne dotyczące oświadczeń w reklamach produktów branży kosmetycznej
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]