![IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 r. [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/kampania-prezydencka-7-13-kwietnia-142x0-c-default.jpg)
18.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
18.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
02.04.2024
„Młodym już dziękujemy”. Michał Żebrowski w profrekwencyjnym spocie SEXEDPL
25.06.2020
Kampania wyborcza w czerwcu na Facebooku – analiza Sotrender
24.06.2020
Przedwyborcza gorączka, czyli jak Trzaskowski i Duda walczą na spoty wyborcze
30.04.2020
„Więcej testów – To mniej zakazów”, „Naprzód Polsko!”, czyli spoty wyborcze 2020 [opinie]
01.10.2019
„Nie świruj, idź na wybory”, czyli najlepsze i najgorsze tegoroczne spoty wyborcze [opinie]
dzisiaj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]