19.10.2021
Audiomarketing – czyli dlaczego podcasty są tak opłacalne?
19.10.2021
Audiomarketing – czyli dlaczego podcasty są tak opłacalne?
21.07.2021
Edyta Kowal: Podcasty to już nie nisza. Jeśli mamy wskoczyć na tę falę, to teraz
31.08.2020
Edyta Kowal startuje z podcastem o marketingu, biznesie i nowych technologiach
02.03.2020
Marketingowe podcasty (cz. 6): Content espresso
20.12.2019
Edyta Kowal przedstawia swoich kandydatów na marketingowe słowo roku 2019
dzisiaj
Polakom podoba się walka cenowa wśród dyskontów. Ponad 55% rodaków chce jej zaostrzenia, żeby zrobić tańsze zakupy na święta [BADANIE]
dzisiaj
Karolina Fijołek-Gajewska nową dyrektor działu usług w MediaMarkt Polska
dzisiaj
Allegro wkracza na rynek słowacki i otwiera nowe możliwości dla polskich sprzedawców
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan