14.03.2024
LINK4 stworzył kampanię wygenerowaną przez AI
14.03.2024
LINK4 stworzył kampanię wygenerowaną przez AI
12.02.2024
You Got This! adidas przy wsparciu neurobiologów mierzy się z presją w sporcie
16.01.2024
„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – najnowsza kampania PKO Banku Polskiego z udziałem Joanny Kulig
27.12.2023
Nowy Rok, nowe możliwości – premiera debiutanckiego spotu Tindera w Wielkiej Brytanii
12.12.2023
Ukraińska agencja wyprodukowała dla polskiej telewizji reklamę z wafelkami Roshen i Czerwonym Kapturkiem
28.11.2023
Pustoszejące miasta i znikający dawcy szpiku. Poruszający spot Fundacji DKMS
17.11.2023
KFC rezygnuje z kurczaka? Prośby konsumentów nie przyniosły rezultatu!
13.11.2023
Rusza kolejna odsłona kampanii Dzień na U Fundacji Rak’n’Roll
10.11.2023
Mateusz Damięcki nowym ambasadorem Gillette w kampanii Saatchi & Saatchi
07.11.2023
Przygody Tomka kasjera – nowa kampania BLIKA z Tomaszem Kotem w roli głównej
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean