Pressroom Moc silver e-commerce 03.02.2022 Pressroom E-commerce seniorzy silver marketing Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Silver influencerka w kampanii biżuterii: Mądra Babcia dla Verony 23.12.2021 Pressroom Influencer marketing YES silver marketing Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketing Do 2050 r. ⅓ społeczeństwa będą stanowić 60-latkowie. Czy marketing powinien otworzyć się na starszych? 01.09.2021 marketing tv Havas silver marketing Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Pressroom Różnorodność wiekowa napędza rozwój. W nowej kampanii IKEA podkreśla potencjał osób 50+ na rynku pracy 05.05.2021 Pressroom Ikea Kampania Inicjatywa Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Silver influencerka Mądra Babcia tworzy w sieci pierwszą interaktywną telewizję Silver TV 20.04.2021 Pressroom tv telewizja Inicjatywa Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wywiad Sebastian Kalmus (Silver Agency): Chcemy pokazać, że efektywniej jest definiować konsumentów przez pryzmat ich potrzeb związanych z dojrzalszym okresem życia, a nie przez pryzmat wieku 20.04.2021 marketing Wywiad agencja branża marketingowa Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Silver Agency – pierwsza w Polsce agencja komunikacji marketingowej do konsumentów 50+ 08.04.2021 Pressroom agencja silver marketing Silver Agency Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Lojalność konsumenta 50+ w świetle badań 19.03.2021 Pressroom raport badanie silver marketing Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom JYSK stawia na silver influencing w inspirowaniu klientów 03.03.2021 Pressroom Kampania akcja JYSK Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Srebrne tsunami w sektorze komunikacji marketingowej [raport] 25.02.2021 Pressroom raport SAR Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Branża marketingowa Jak zaangażować starszych użytkowników mediów społecznościowych i przekonać ich do promowanego produktu lub usługi? 21.08.2020 Social media marketing marka media społecznościowe Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Coraz więcej reklam z osobami w wieku 50+ [badanie] 02.07.2020 Pressroom raport badanie reklama Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Społeczeństwo Silver marketing nadchodzi! 30.01.2020 konsumenci Społeczeństwo seniorzy srebrne pokolenie Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania