
02.09.2024
Biedronka już po raz czwarty wspiera w szkołach Akcję Menstruację
02.09.2024
Biedronka już po raz czwarty wspiera w szkołach Akcję Menstruację
30.05.2023
Problem ubóstwa menstruacyjnego – UNICEF Polska rozpoczyna program Okres bez Troski
23.05.2023
Your KAYA walczy ze wstydem wokół menstruacji – bo „Okres wypada”
17.04.2023
Startuje ogólnopolska kampania „TakDlaPodpasek”
07.07.2022
Bodyform ponownie łamie tabu. W kampanii #Periodsomnia pokazuje bezsenne noce miesiączkujących osób
11.01.2022
Agencja kreatywna More Bananas wprowadza urlop menstruacyjny
10.11.2021
Wystawa „Otwórz oczy i zobacz…” w Łodzi zwraca uwagę na ubóstwo menstruacyjne
02.09.2021
Biedronka przekazuje środki menstruacyjne polskim szkołom
29.04.2021
Lidl walczy z ubóstwem menstruacyjnym – marka w Irlandii rozdaje za darmo podpaski i tampony
21.04.2021
Niemiecki startup stworzył rękawiczki do zmiany podpasek i tamponów – w internecie zawrzało
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce