21.03.2024
AI, Spider-Man i dynamiczne animacje. Kulisy kampanii ulubionych marek streamerów
21.03.2024
AI, Spider-Man i dynamiczne animacje. Kulisy kampanii ulubionych marek streamerów
13.03.2024
Streamerzy wybrali ulubione marki w inStreamly Streamers’ Choice Awards 2023
06.03.2024
Znamy nominowanych do inStreamly Streamers’ Choice Awards 2023
26.02.2024
Przerwa na Monte Snack dzięki technologii voice recognition na 147 streamach na Twitchu [CASE STUDY]
11.01.2024
Gaming marketing na przełomie 2023/2024 roku
08.01.2024
„Pojawienie się algorytmów AI mocno namieszało w gaming marketingu“. FRENZY podsumowuje 2023 rok
06.10.2023
Nadeszło Widmo wolności. Czas na OSHEE x Cyberpunk 2077
Art. sponsorowany
01.06.2022
Jak zmienia się rynek cyfrowej rozrywki po pandemii?
28.04.2022
Twitch będzie stawiać na więcej reklam i mniejszy przychód dla streamerów?
22.04.2022
Co wpływa na ceny gier? Dlaczego drożeją i jaka jest przyszłość gamingu?
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean