29.02.2024
PKO Bank Polski z tytułem Certyfikowanego Partnera Google w zakresie reklamy internetowej
29.02.2024
PKO Bank Polski z tytułem Certyfikowanego Partnera Google w zakresie reklamy internetowej
26.02.2024
Google Polska: czego reklamy najchętniej oglądają Polacy, a jakich nie lubią [BADANIE]
04.12.2023
Google nie taki przejrzysty? W serwisach pornograficznych pojawiły się reklamy znanych marek
17.11.2023
KFC rezygnuje z kurczaka? Prośby konsumentów nie przyniosły rezultatu!
25.09.2023
Bo do tanga trzeba trojga… Jak sieci afiliacyjne wspierają wydawców i reklamodawców w procesie reklamowym?
25.08.2023
Rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.
23.08.2023
Optymalizacja kampanii reklamowej na Facebooku – jak zwiększyć jej efektywność?
31.07.2023
Agnieszka Petla (OMD): Wykrycie każdego nowego rodzaju fraudu powinno być czymś, z czego możemy być dumni
14.06.2023
IAB Europe ogłasza Europejską Wspólną Deklarację na Rzecz Zrównoważonej Reklamy Cyfrowej
06.06.2023
Teads uruchamia w Polsce program certyfikacyjny Teads Ad Manager
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean