
31.07.2023
Agnieszka Petla (OMD): Wykrycie każdego nowego rodzaju fraudu powinno być czymś, z czego możemy być dumni
31.07.2023
Agnieszka Petla (OMD): Wykrycie każdego nowego rodzaju fraudu powinno być czymś, z czego możemy być dumni
27.06.2023
Global Insights 2023 Report: liczba fraudów z wykorzystaniem botów w CTV wzrosła w 2022 r. aż o 69%
07.11.2022
Digital ad fraud w reklamie online – czym są, jak je zidentyfikować i jak im zapobiegać?
03.03.2021
Trendbook NowegoMarketingu (1/2021). Trend III. Coraz większe budżety marketingowe pójdą w błoto
09.09.2020
Dlaczego 65% Twojego budżetu może trafiać nie tam gdzie powinno i co z tym możesz zrobić?
07.09.2020
Grupa zadaniowa ds. fraudów przy IAB Polska stworzyła Whitepaper dotyczący fraudów reklamowych
dzisiaj
Zdmuchnij pianę w apce Rossmanna
dzisiaj
Wojewódzki, Hołowczyc i Zalewski w kampanii telewizorów Haier
dzisiaj
„Kurs na czytanie”: Fundacja Powszechnego Czytania szuka Ratowników Czytelnictwa
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?