
06.02.2025
UOKiK: Ponad 700 tys. zł kary dla Med Professional i Medical Factory za nieuczciwe praktyki na pokazach handlowych
06.02.2025
UOKiK: Ponad 700 tys. zł kary dla Med Professional i Medical Factory za nieuczciwe praktyki na pokazach handlowych
22.11.2024
KER: „Zamykamy nasz sklep”. Reklama Quordle Puzzles wprowadza odbiorcę w błąd
18.11.2024
Scambaiter Daisy: seniorka wygenerowana w AI walczy z oszustami telefonicznymi
31.07.2024
Meta wzmacnia działania związane z walką z oszustwami na swoich platformach
09.07.2024
Chiara Ferragni zapłaci co najmniej 1,2 milona euro. Kolejny raz wprowadziła konsumentów w błąd
07.02.2024
Nieistniejące medale, fałszywe wyniki finansowe i nagrody, których nie było. Polskie Destylarnie z zarzutami prezesa UOKiK
04.04.2023
Prawdziwy kolor ketchupu Heinz. Ciąg dalszy walki z ketchupowymi oszustwami
10.03.2022
UOKiK ostrzega przed reklamami wykorzystującymi wizerunki znanych osób
22.11.2021
Czy to ostatni Black Friday z cenowymi pułapkami? Nadchodzą zmiany w prawie
07.09.2020
Grupa zadaniowa ds. fraudów przy IAB Polska stworzyła Whitepaper dotyczący fraudów reklamowych
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu