
17.05.2024
Trzeci konferencja Sigma BIS: „Razem do mety. Sponsoring Sportowy jako ważny element komunikacji marki”
17.05.2024
Trzeci konferencja Sigma BIS: „Razem do mety. Sponsoring Sportowy jako ważny element komunikacji marki”
17.02.2022
Innowacyjna mini gra wspiera kampanię reklamową paliw EFECTA
07.12.2020
Agencja mediowa PKN ORLEN i PZU z nowymi klientami
17.09.2020
Sigma Bis zajmie się obsługą mediową PZU
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
2 dni temu
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
5 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]