![Gabriela Lupa, Marcin P. Stopa: Nasza fascynacja mózgiem zaczęła się od frustracji i niewiedzy [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/marcin-stopa-gabriela-lupa-142x0-c-default.jpg)
09.07.2025
Gabriela Lupa, Marcin P. Stopa: Nasza fascynacja mózgiem zaczęła się od frustracji i niewiedzy [WYWIAD]
09.07.2025
Gabriela Lupa, Marcin P. Stopa: Nasza fascynacja mózgiem zaczęła się od frustracji i niewiedzy [WYWIAD]
26.06.2025
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]
26.06.2025
Upoluj książkę Marcina P. Stopy i Gabrieli Lupy „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]
02.06.2025
Potęga neurodesignu cz. 6: YEEMY vs. Nasze Smaki: zamrożone możliwości czy niewykorzystany potencjał?
05.05.2025
Potęga neurodesignu cz. 5 – Branding, który przyciąga i angażuje
03.12.2024
„Jingle Your Tastebuds”: KFC stworzyło melodię, która sprawia, że potrawa lepiej smakuje konsumentom
17.09.2024
Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 6
09.09.2024
Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 5
27.08.2024
Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 4
15.07.2024
Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 2
dzisiaj
„Energia jutra zaczyna się dziś”: ORLEN opowiada o wielkich inwestycjach
dzisiaj
Organizacje branżowe powołały Grupę ds. Standaryzacji Pomiaru Uważności
dzisiaj
Chopin zabrzmi na Łazienkowskiej
wczoraj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
wczoraj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]