28.02.2024
„Silna jak dziewczynka” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
28.02.2024
„Silna jak dziewczynka” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
11.09.2023
„Dziewczyny się nie tłumaczą” – odważny finał kampanii Wysokieobcasy.pl
27.06.2022
Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl z wiadomościami z Polski równej i tęczowej
30.09.2021
#dekoltdlabialorusi – kalendarz-cegiełka wesprze rodziny białoruskich więźniów politycznych
04.01.2021
„Bądź dla siebie dobra” – rusza cykl specjalny podcastów Wysokich Obcasów i BBC Lifestyle
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero