30.05.2022
Nutropharma wspiera farmaceutki w nowej kampanii edukacyjnej „Farmacja jest Kobietą”
30.05.2022
Nutropharma wspiera farmaceutki w nowej kampanii edukacyjnej „Farmacja jest Kobietą”
23.07.2021
„Długość karmienia piersią ma znaczenie” – podsumowanie kampanii społecznej NutroPharma
27.05.2021
Długość ma znaczenie – rusza kampania edukacyjna NutroPharma
07.04.2021
,,Mitologia stosowana” na nowo. Rusza druga odsłona kampanii obalającej mity
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
wczoraj
Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska
wczoraj
Glapiński i Kotowicz partnerami zarządzającymi w platformie Foap.com