Pressroom Galeria Młociny przypomina o „Godzinach ciszy” dla osób o wysokiej wrażliwości na bodźce 01.04.2022 Pressroom autyzm Galeria Młociny Marketing zaangażowany społecznie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Ciche godziny” we wszystkich sklepach Lidl Polska – z myślą o komforcie osób w spektrum autyzmu 31.03.2022 Pressroom autyzm Lidl Marketing zaangażowany społecznie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania Zabytkowy autobus marki Solaris pojedzie specjalną linią „A” jak autyzm 31.03.2022 Warszawa autyzm kampania edukacyjna Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Projekt auteentyzm.pl – jak odnaleźć się w autystycznej rzeczywistości? 16.03.2022 Pressroom Marketing zaangażowany społecznie spektrum autyzmu auteentyzm Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom „Jak przetrwać święta” – kampania Fundacji JiM podnosząca świadomość na temat autyzmu 14.12.2021 Pressroom autyzm Fundacja JiM Marketing zaangażowany społecznie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Empik wprowadza Ciche Godziny we wszystkich swoich salonach 27.09.2021 Pressroom Empik Fundacja JiM godziny ciszy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Ciche Godziny w Galeriach Plaza w Rudzie Śląskiej, Sosnowcu i Rybniku 07.07.2021 Pressroom autyzm Kampania Fundacja JiM Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania