08.12.2023
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowego członka – Agencję Social Media i Influencer Marketingu Tears of Joy
08.12.2023
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowego członka – Agencję Social Media i Influencer Marketingu Tears of Joy
21.11.2023
„Przetargowe Bingo”, czyli pierwsza szeroko zasięgowa kampania promująca uczciwe praktyki branżowe
10.11.2023
Zmiany dają pierwszeństwo. Przedstawiamy najbardziej innowacyjne projekty w biznesie, komunikacji i mediach
09.11.2023
CREATIVITY2, czyli XIII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu
10.10.2023
Przewodniczący Konkursu Innovation 2023
28.09.2023
Listy nominowanych w XX edycji konkursu KTR
17.08.2023
Konferencja Imagination powraca już 23 listopada
26.07.2023
Bank BNP Paribas zostało sygnatariuszem standardów Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej
19.07.2023
Szkoły SAR uzyskały certyfikację Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacyjnych
26.06.2023
Zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023 nadal trwają – zapisz się do 30 czerwca!
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
4 dni temu
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
4 dni temu
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie [BADANIE AMAZON]