
14.04.2023
Trendbook 2023: Social media ewoluują. Czy tracą swój społecznościowy pierwiastek?
14.04.2023
Trendbook 2023: Social media ewoluują. Czy tracą swój społecznościowy pierwiastek?
19.07.2022
Social media – cyfrowy sklep przyszłości według marki Modivo
29.04.2022
Każdy użytkownik Instagrama będzie mógł oznaczać produkty w swoich postach
20.04.2022
Jak skutecznie sprzedawać w systemie social commerce: lejek sprzedażowy na Facebooku
10.03.2022
Twitter testuje usługę Twitter Shops
13.01.2022
Live Market wypuścił darmowy „Przewodnik po Live Commerce”
12.01.2022
W ciągu zaledwie roku TikTok zakorzenił się w horyzoncie widzenia marek i marketerów jako efektywna platforma mediowa. TikTok podsumowuje rok 2021
12.10.2021
Czy to wciąż rekomendacja czy może już reklama? Influencerzy pod lupą UOKiK
12.10.2021
Social commerce napędza szybki wzrost biznesu
21.09.2021
Co czeka e-commerce w 2022?
2 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
3 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
3 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
3 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
3 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]