 
                    23.02.2024
Rozwój rynku pogłębi problem z Omnibusem
 
                    23.02.2024
Rozwój rynku pogłębi problem z Omnibusem
 
                    27.02.2023
UOKiK ukarał handlarza fałszywymi opiniami
 
                    30.01.2023
Dyrektywa Omnibus i opinie w sklepach internetowych nie takie oczywiste dla sprzedawców
 
                    18.01.2023
Czy sklepy prawidłowo oznaczają promocje? UOKiK sprawdza
 
                    05.12.2022
Koniec nieuczciwych promocji? Sejm nowelizuje ustawę o prawach konsumenta
 
                    13.10.2022
Promocje w e-commerce – na co zwrócić uwagę?
 
                    07.09.2022
Co dyrektywa Omnibus zmieni w reklamie i marketingu?
![Polscy konsumenci o zakupach internetowych [raport]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2022/06/38301_l2-142x0-c-default.jpg) 
                    13.06.2022
Polscy konsumenci o zakupach internetowych [raport]
 
                    25.05.2022
Koniec kupowania ocen i lajków oraz fejkowych wyprzedaży? Nadchodzi Dyrektywa Omnibus
 
                    24.05.2022
Dyrektywa Omnibus – lepsza ochrona konsumenta i dodatkowe koszty dla e-commerce. Komentarz eksperta
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
2 dni temu
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki