
13.01.2025
Dwóch Polaków na globalnej liście „30 Under 30” branży badań rynku, analizy danych i insightów
13.01.2025
Dwóch Polaków na globalnej liście „30 Under 30” branży badań rynku, analizy danych i insightów
08.07.2024
Kreatywność w liczbach. Czy wykresy zabijają marketing?
10.10.2023
DoubleVerify będzie chronił reklamodawców przed kontentem MFA (Made For Advertising) – pierwsze tego typu rozwiązanie w branży digital
30.06.2023
By By Google Analytics Universal
17.05.2023
Kamila Kotowska (CUX): Mądra praca z danymi – nie tylko behawioralnymi – to praca ciągła
24.10.2022
Data-driven user experience, czyli dlaczego wykorzystanie danych jest kluczowe w procesie optymalizacji doświadczeń użytkowników?
27.09.2022
Kamila Kotowska (cux.io): Jeśli chcemy budować przewagę marketingową, musimy zaprzyjaźnić się z analityką
13.04.2022
Strategia danych – co nowego, a co starego w 2022 roku
14.01.2022
Rafał Arciszewski objął stanowisko business intelligence managera w Time SA
18.01.2021
Big data w kreacji słabych reklam produktów i usług – po co to komu?
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka