09.11.2023
Niech nas dobra sieć łączy – startuje świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile
09.11.2023
Niech nas dobra sieć łączy – startuje świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile
17.07.2023
Sieć stacji paliw AVIA startuje z nową kampanią wizerunkową
23.05.2023
Rusza kampania wizerunkowa marki rowerowej STORM z udziałem Ambasadorów – Roberta i Anny Lewandowskich
11.05.2023
ORLEN startuje z kampanią wizerunkową „Mały atom, wielka sprawa”
06.12.2021
Nowa kampania wizerunkowa E-Garderobe #wypozyczsukienke
22.11.2021
Monika Kowalewska (Wawel): Mówimy do dorosłego konsumenta, w którym na myśl o czekoladzie budzi się dziecko
25.10.2021
RMF Classic wchodzi w pełnoletniość – 18. urodziny stacji
19.10.2021
Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Wawel
19.10.2021
Kampania Crunchips wspierająca relaunch marki
04.10.2021
Multikino rusza z kampanią wizerunkową „Zatrać się w niezwykłych opowieściach”
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
wczoraj
Podwójna wartość awansu na EURO. Kilkadziesiąt milionów złotych premii dla PZPN