Pressroom HyperCREW po wygranym przetargu przygotowała kampanię wizerunkową dla odkurzaczy marki Bosch 02.07.2015 Pressroom Bosch kampania wizerunkowa HyperCrew Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Kampania wizerunkowa „Multikino Media. Reklama MOVIE” 12.06.2015 Pressroom Multikino Media kampania wizerunkowa Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom „Blogosfera? A po co to komu?!” 14.05.2015 Pressroom Vacaloca kampania wizerunkowa Yosh.pl Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom „Jesteś lepszy niż ta praca” - start kampanii reklamowej portalu monsterpolska.pl 12.01.2015 Pressroom Codemedia kampania wizerunkowa Monster Polska Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Agencja Reklamowa 4 ALL wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla międzynarodowej firmy VTS GROUP 16.10.2014 Pressroom kampania wizerunkowa 4 ALL VTS Group Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Ogilvy rozpoczyna pracę nad kolejna kategorią z portfolio Philipsa 13.10.2014 Pressroom kampania wizerunkowa Ogilvy & Mather Philips Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Ale kino+ dla wybrednych w nowej kampanii wizerunkowej 09.10.2014 Pressroom kampania wizerunkowa Ale kino+ Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Jak wyeksponować potencjał regionu? 08.10.2014 Pressroom kampania wizerunkowa Miasta Regiony Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Brandtube z vlogerami dla walutomat.pl 02.10.2014 Pressroom kampania wizerunkowa BrandTube Vlogerzy Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Ogólnopolska kampania marki Olewnik. Perfekcja smaku od pokoleń 17.09.2014 Pressroom kampania wizerunkowa Olewnik Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom eurobank rusza z wizerunkową kampanią reklamową 08.09.2014 Pressroom kampania wizerunkowa eurobank Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Zabezpiecz się z LOB’em 04.09.2014 Pressroom kampania wizerunkowa LOB SPOT15 Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Grupa Wirtualna Polska kończy integrację, wprowadza nowe logo, stronę główną i rusza z kampanią wizerunkową 01.09.2014 Pressroom Wirtualna Polska kampania wizerunkowa Nowa odsłona Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Pressroom Jesteś na miejscu - kampania wizerunkowa radiowej Dwójki 21.11.2013 Pressroom radio media kampania wizerunkowa Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Case study H&M #BikeSpotters – case study akcji na Instagramie 13.09.2013 odzież Instagram case study kampania wizerunkowa Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Pressroom MINIMA kreuje nową submarkę Branch Brothers 28.02.2013 Pressroom POS kampania wizerunkowa merchandising Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania