09.11.2023
Niech nas dobra sieć łączy – startuje świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile
09.11.2023
Niech nas dobra sieć łączy – startuje świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile
17.07.2023
Sieć stacji paliw AVIA startuje z nową kampanią wizerunkową
23.05.2023
Rusza kampania wizerunkowa marki rowerowej STORM z udziałem Ambasadorów – Roberta i Anny Lewandowskich
11.05.2023
ORLEN startuje z kampanią wizerunkową „Mały atom, wielka sprawa”
06.12.2021
Nowa kampania wizerunkowa E-Garderobe #wypozyczsukienke
22.11.2021
Monika Kowalewska (Wawel): Mówimy do dorosłego konsumenta, w którym na myśl o czekoladzie budzi się dziecko
25.10.2021
RMF Classic wchodzi w pełnoletniość – 18. urodziny stacji
19.10.2021
Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Wawel
19.10.2021
Kampania Crunchips wspierająca relaunch marki
04.10.2021
Multikino rusza z kampanią wizerunkową „Zatrać się w niezwykłych opowieściach”
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców