21.02.2024
Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym
21.02.2024
Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym
08.01.2024
Fake OOH, czyli reklamy zewnętrzne, które nie istnieją
07.11.2023
Najważniejsze wydarzenie roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH. Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada
28.07.2023
DESA Unicum i Screen Network łączą siły w wyjątkowym projekcie
11.07.2023
The Sphere, czyli gigantyczna kula, która wywołała szum w Internecie
28.06.2023
Kompania Piwowarska łączy reklamę 3D DOOH z kampanią kontekstową
15.06.2023
DOOH w świetle innowacji i synergii mediów, czyli trendy na rynku reklamy zewnętrznej
24.05.2023
FREENOW na nośnikach digital AMS pokazuje w czasie rzeczywistym zmieniający się czas dojazdu taksówki
28.04.2023
AMS wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia kontentu w sieci digital OOH AMS
07.04.2023
IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium już 26 kwietnia
dzisiaj
Skok ze spadochronem za lajki. Akcja marki Komputronik
dzisiaj
Robot zasilony AI zdał maturę z języka polskiego w 30 minut
dzisiaj
Forum IAB: Magdalena Bigaj opowie, dlaczego doszło do Pandora Gate i o Karcie Praw Dziecka w Biznesie [PATRONAT]
dzisiaj
Mateusz Dela dołącza do Agencji Vestigio na stanowisko SEO Strategy Managera
dzisiaj
„Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”: Żabka Jush zaskakuje nowym obliczem ulepszonej aplikacji e-grocery