![IMM: wizerunek Jerzego Owsiaka w mediach [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/Wizerunek-Jerzego-Owsiaka-w-stacjach-TV-Republika-i-wPolsce24_raport_cover-142x0-c-default.png)
30.01.2025
IMM: wizerunek Jerzego Owsiaka w mediach [RAPORT]
30.01.2025
IMM: wizerunek Jerzego Owsiaka w mediach [RAPORT]
17.01.2025
WOŚP 2025: marki, celebryci i eksperci branżowi grają razem. Licytuj i pomagaj [PRZEGLĄD]
16.01.2025
„Chleb poprzedni”: Lisek łączy sztukę i humor, celebrując nową ofertę pieczywa rzemieślniczego
31.12.2024
„Każda kawa wyjdzie na dobre”: przekonują wspólnie WOŚP, Anita Włodarczyk i ORLEN
05.02.2024
6,5 miliona zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie 32. Finału WOŚP
19.01.2024
Marki, celebryci i eksperci branżowi grają razem dla WOŚP. Sprawdź, co możesz wylicytować
12.01.2024
Zysk ze sprzedaży serduszek NFT ponownie trafi dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
10.01.2024
Jednym słowem – Podsiadło. Limitowane Scrabble w szczytnym celu
21.11.2023
Crunchips już po raz trzeci gra z WOŚP. Na półkach pojawiły się opakowania projektu Jurka Owsiaka
30.01.2023
Biedronka i jej klienci zebrali prawie 7 mln zł na wsparcie WOŚP
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]