
24.06.2025
#JoinTheRefillMovement: L’Oréal zaprasza konsumentów do korzystania z kosmetyków w wersji refill
24.06.2025
#JoinTheRefillMovement: L’Oréal zaprasza konsumentów do korzystania z kosmetyków w wersji refill
13.06.2025
Jak wybrać najlepsze mascary? Najważniejsze kroki do idealnego spojrzenia
30.01.2025
„Wikileaks of Beauty”: The Ordinary pokazuje prawdę o składnikach stosowanych w kosmetykach
24.01.2025
PZPK: Nowe rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych mocno wpłynie na branżę kosmetyczną
26.11.2024
#NMInsights Wizaz.pl: jak Polki kupują kosmetyki [RAPORT]
23.10.2024
„Choose a Price”: The Ordinary proponuje, by to klient wybrał, ile zapłaci za produkt
23.09.2024
„Jestem sobą, więc wybieram NEONAIL”. Marka obala stereotypy i wspiera kobiety w spocie w reżyserii duetu Szumowska – Englert
16.08.2024
„Piękno się nie starzeje”: kampania Dove na temat presji młodego wyglądu
13.05.2024
Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę
25.04.2024
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]