![Gen Z pokocha kosmetyczne blind boxy? Fluff rusza z innowacyjną kampanią w Rossmannie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Fluff-Faces-142x0-c-default.jpg)
24.09.2025
Gen Z pokocha kosmetyczne blind boxy? Fluff rusza z innowacyjną kampanią w Rossmannie [WYWIAD]
24.09.2025
Gen Z pokocha kosmetyczne blind boxy? Fluff rusza z innowacyjną kampanią w Rossmannie [WYWIAD]
22.09.2025
„Poznajcie Zosię. Wczoraj skończyła 40 lat”: czas dojrzałej młodości i well-agingu w kampanii Resibo
21.08.2025
Inquiry: Polacy coraz bardziej świadomi na rynku kosmetycznym, ale promocje wciąż nas kuszą [RAPORT]
18.07.2025
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
24.06.2025
#JoinTheRefillMovement: L’Oréal zaprasza konsumentów do korzystania z kosmetyków w wersji refill
13.06.2025
Jak wybrać najlepsze mascary? Najważniejsze kroki do idealnego spojrzenia
30.01.2025
„Wikileaks of Beauty”: The Ordinary pokazuje prawdę o składnikach stosowanych w kosmetykach
24.01.2025
PZPK: Nowe rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych mocno wpłynie na branżę kosmetyczną
26.11.2024
#NMInsights Wizaz.pl: jak Polki kupują kosmetyki [RAPORT]
23.10.2024
„Choose a Price”: The Ordinary proponuje, by to klient wybrał, ile zapłaci za produkt
dzisiaj
Google oferuje studentom bezpłatny, roczny dostęp do zaawansowanych narzędzi AI
dzisiaj
Paweł Jasiński obejmuje stanowisko Creative & Strategy Directora w Walk Creative
dzisiaj
TikTok Trends wrzesień 2025: Lidl z największą liczbą odtworzeń, Super Express z najchętniej oglądanym wideo
3 dni temu
OBTK: konkurs Chopinowski jednym z najważniejszych ambasadorów polskiej kultury [BADANIE]
3 dni temu
Żabka i Fundacja UNAWEZA razem na rzecz zdrowia psychicznego młodych