22.02.2022
Paweł Ptaszyński: Audiobranding w Polsce jest mocno niedoceniany (podcast)
22.02.2022
Paweł Ptaszyński: Audiobranding w Polsce jest mocno niedoceniany (podcast)
30.07.2021
Marketing sensoryczny w branży farmaceutycznej – NEKK wdraża nowe produkty dla APTEO
25.10.2019
Kompleks Unique Tower z własnym zapachem
26.08.2019
Marketing sensoryczny kreuje atmosferę w przestrzeniach biurowych
30.05.2018
Doświadczenie klienta w branży FMCG. Case study marki Milka
13.04.2018
Gatta Intymnie – Prezentacja sensorycznej instalacji
08.08.2017
Social MIX – nowe narzędzie marketingu sensorycznego od MOOD Polska
12.12.2016
Jak gra i pachnie galeria handlowa przed Świętami?
16.11.2016
Kupując zmysłami – emocje i ich wpływ na decyzje konsumenta
21.09.2016
Muzyka zadba o wizerunek i atmosferę
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean