
22.02.2022
Paweł Ptaszyński: Audiobranding w Polsce jest mocno niedoceniany (podcast)
22.02.2022
Paweł Ptaszyński: Audiobranding w Polsce jest mocno niedoceniany (podcast)
30.07.2021
Marketing sensoryczny w branży farmaceutycznej – NEKK wdraża nowe produkty dla APTEO
25.10.2019
Kompleks Unique Tower z własnym zapachem
26.08.2019
Marketing sensoryczny kreuje atmosferę w przestrzeniach biurowych
30.05.2018
Doświadczenie klienta w branży FMCG. Case study marki Milka
13.04.2018
Gatta Intymnie – Prezentacja sensorycznej instalacji
08.08.2017
Social MIX – nowe narzędzie marketingu sensorycznego od MOOD Polska
12.12.2016
Jak gra i pachnie galeria handlowa przed Świętami?
16.11.2016
Kupując zmysłami – emocje i ich wpływ na decyzje konsumenta
21.09.2016
Muzyka zadba o wizerunek i atmosferę
dzisiaj
„Energia jutra zaczyna się dziś”: ORLEN opowiada o wielkich inwestycjach
dzisiaj
Organizacje branżowe powołały Grupę ds. Standaryzacji Pomiaru Uważności
dzisiaj
Chopin zabrzmi na Łazienkowskiej
wczoraj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
wczoraj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]