28.02.2024
„Zmiana adresu” – kanadyjscy influencerzy zmieniają adresy do wysyłki, żeby walczyć z bezdomnością
28.02.2024
„Zmiana adresu” – kanadyjscy influencerzy zmieniają adresy do wysyłki, żeby walczyć z bezdomnością
28.02.2024
„Silna jak dziewczynka” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
27.02.2024
„Niby wiadomo, kto jest po drugiej stronie”. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę startuje z kampanią o groomingu w sieci
31.10.2023
Program TVN „Autentyczni” z wyjątkową kampanią promującą
21.06.2023
PKP wspiera akcję #TataTeżCzyta
11.05.2023
Borderline #KuZrozumieniuiAkceptacji – rusza kampania edukacyjna
21.04.2023
Ubrania pomagała zbierać cała wieś, ksiądz zachęcał z ambony
27.03.2023
Wystartowała 9. edycja projektu społecznego „Paczka Dla Seniora” Fundacji Dobrych Inicjatyw
03.02.2023
Ruszył nabór zgłoszeń do programu społecznego Pracownie Orange
07.12.2022
Platforma GdzieZamieszkac.com od Mastercard, czyli „data for good” w praktyce [case study]
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
4 dni temu
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
4 dni temu
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie [BADANIE AMAZON]