28.02.2024
„Zmiana adresu” – kanadyjscy influencerzy zmieniają adresy do wysyłki, żeby walczyć z bezdomnością
28.02.2024
„Zmiana adresu” – kanadyjscy influencerzy zmieniają adresy do wysyłki, żeby walczyć z bezdomnością
28.02.2024
„Silna jak dziewczynka” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
27.02.2024
„Niby wiadomo, kto jest po drugiej stronie”. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę startuje z kampanią o groomingu w sieci
31.10.2023
Program TVN „Autentyczni” z wyjątkową kampanią promującą
21.06.2023
PKP wspiera akcję #TataTeżCzyta
11.05.2023
Borderline #KuZrozumieniuiAkceptacji – rusza kampania edukacyjna
21.04.2023
Ubrania pomagała zbierać cała wieś, ksiądz zachęcał z ambony
27.03.2023
Wystartowała 9. edycja projektu społecznego „Paczka Dla Seniora” Fundacji Dobrych Inicjatyw
03.02.2023
Ruszył nabór zgłoszeń do programu społecznego Pracownie Orange
07.12.2022
Platforma GdzieZamieszkac.com od Mastercard, czyli „data for good” w praktyce [case study]
dzisiaj
Vtuber, czyli wirtualny influencer, który promuje wprowadzenie Pepsi Zero
dzisiaj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland