![„Projekt Alfa. Jak polskie pokolenie Alfa robi zakupy?”: internet stał się miejscem zakupów większości młodego pokolenia [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/10/Raport_pokolenie-alfa-na-zakupach-142x0-c-default.png)
5 dni temu
„Projekt Alfa. Jak polskie pokolenie Alfa robi zakupy?”: internet stał się miejscem zakupów większości młodego pokolenia [RAPORT]
5 dni temu
„Projekt Alfa. Jak polskie pokolenie Alfa robi zakupy?”: internet stał się miejscem zakupów większości młodego pokolenia [RAPORT]
30.09.2025
#NMInsights ALDI: „Zakupy pod lupą: jak kupujemy, tak marnujemy?” [RAPORT]
21.08.2025
Inquiry: Polacy coraz bardziej świadomi na rynku kosmetycznym, ale promocje wciąż nas kuszą [RAPORT]
21.08.2025
Koszyk Zakupowy ASM SFA lipiec 2025: spadek inflacji nie zatrzymał wzrostu cen w sklepach
18.08.2025
IQS: przy kompletowaniu wyprawki trwałość ważniejsza niż marka [BADANIE]
03.07.2025
#NMInsights „SecondHand”: jak wygląda konsumpcja dóbr z drugiej ręki w Polsce [RAPORT]
26.06.2025
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]
26.06.2025
Upoluj książkę Marcina P. Stopy i Gabrieli Lupy „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]
28.05.2025
Fundacja Biedronki: co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych [BADANIE]
21.05.2025
„Koszyk niepewności”: miniaturowy wózek sklepowy ujawnia skalę głodu w Montrealu
dzisiaj
Google oferuje studentom bezpłatny, roczny dostęp do zaawansowanych narzędzi AI
dzisiaj
Paweł Jasiński obejmuje stanowisko Creative & Strategy Directora w Walk Creative
dzisiaj
TikTok Trends wrzesień 2025: Lidl z największą liczbą odtworzeń, Super Express z najchętniej oglądanym wideo
3 dni temu
OBTK: konkurs Chopinowski jednym z najważniejszych ambasadorów polskiej kultury [BADANIE]
3 dni temu
Żabka i Fundacja UNAWEZA razem na rzecz zdrowia psychicznego młodych