
02.08.2021
„Pij więcej”… aby zapobiec upojeniu. Pernod Ricard w nowej kampanii zachęca do odpowiedzialnego imprezowania
02.08.2021
„Pij więcej”… aby zapobiec upojeniu. Pernod Ricard w nowej kampanii zachęca do odpowiedzialnego imprezowania
18.09.2020
Kraków i Airbnb nawiązali współpracę – będą promować zrównoważoną turystykę
30.11.2017
Zobowiązanie marki jako nowy element działań CSR
23.08.2017
One-for-one = misja społeczna czy „po prostu biznes”?
23.09.2016
C – CSR (Encyklopedia Marketingu)
31.03.2015
Kropla drąży skałę, czyli marketing w nie-odpowiedzialności
11.06.2013
Polacy wysoko cenią społeczną odpowiedzialność marek
2 dni temu
Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025
3 dni temu
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj
3 dni temu
Startuje XVII edycja konkursu Sukces Pisany Szminką [PATRONAT]
3 dni temu
Kto naprawdę sięga po chipsy? Zaskakujący profil konsumenta [BADANIE]
4 dni temu
16.10 pierwsze czytanie projektu DSA w sejmie. W tle zarzuty o cenzurę