16.05.2025
„The Festival Where You Can”: na festiwalu w Cannes francuska kampania demaskuje obecność papierosów w filmach
16.05.2025
„The Festival Where You Can”: na festiwalu w Cannes francuska kampania demaskuje obecność papierosów w filmach
29.07.2024
CSTS przypomina, jak marki tytoniowe promowały się podczas igrzysk olimpijskich
08.07.2024
„MOYA Odpowiedzialność”: MOYA i Fusion Labs w akcji na rzecz ochrony młodzieży przed produktami nikotynowymi
02.06.2023
Philip Morris rezygnuje z produkcji klasycznych papierosów Marlboro
16.05.2023
Lidl powoli wycofuje się ze sprzedaży tytoniu
10.05.2023
Żabka promuje hot dogi za 1 zł przy zakupie papierosów? Ministerstwo Zdrowia reaguje, a sieć wycofuje się z komunikacji oferty
15.12.2022
Nowa Zelandia walczy z papierosami. Urodzeni po 2009 r. nie kupią tytoniu
30.10.2020
Kreda wstydu: Poznaniacy walczą z niedopałkami na ziemi w ramach ekologicznej akcji
18.09.2020
Roadshow „Nie palę, bo…” przebadało ponad 1000 pracowników w całej Polsce
10.09.2020
Branża e-papierosów rusza z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW
wczoraj
Agencja Alpaca Studio z tytułem Luksusowa Marka Roku 2025
2 dni temu
Kupuj z legalnego źródła: rusza akcja „Stroisz” Lasów Państwowych
2 dni temu
Lubella świętuje Światowy Dzień Makaronu w wielkim formacie: nowy mural w Lublinie
3 dni temu
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
3 dni temu
Tigers i Get Noticed jednoczą siły