![#NMInsights KMPG: „Sztuczna inteligencja w Polsce. Krajobraz pełen paradoksów” [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/Projekt-bez-nazwy-2025-07-09T101240.120-142x0-c-default.png)
09.07.2025
#NMInsights KMPG: „Sztuczna inteligencja w Polsce. Krajobraz pełen paradoksów” [RAPORT]
09.07.2025
#NMInsights KMPG: „Sztuczna inteligencja w Polsce. Krajobraz pełen paradoksów” [RAPORT]
12.12.2024
#NMInsights KPMG: Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2024 [RAPORT]
24.05.2024
KPMG: „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Nowe wymiary luksusu” [RAPORT]
25.04.2024
#NMInsights: Cyfryzacja biznesu w Polsce – firmy powinny przyspieszyć obrany kurs [RAPORT]
11.09.2023
77% firm uważa, że AI jest technologią o największym wpływie na dotychczasową działalność organizacji
30.06.2022
Rynek dóbr luksusowych odrabia straty po pandemii. W 2021 roku osiągnął wartość 30 mld złotych
24.03.2021
KPMG: Rynek dóbr luksusowych w Polsce z powodu pandemii skurczył się o blisko 5% w 2020 r. [raport]
15.12.2020
Marki w czasie pandemii sprostały oczekiwaniom klientów i zostały ocenione wyżej niż w ubiegłym roku [raport]
01.04.2020
Zwolnienie z czynszu najmu w galeriach handlowych
07.02.2020
KPMG: Branża pozaspożywczego handlu detalicznego już trzeci raz liderem w zarządzaniu doświadczeniami klientów w Polsce [raport]
dzisiaj
„Energia jutra zaczyna się dziś”: ORLEN opowiada o wielkich inwestycjach
dzisiaj
Organizacje branżowe powołały Grupę ds. Standaryzacji Pomiaru Uważności
dzisiaj
Chopin zabrzmi na Łazienkowskiej
wczoraj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
wczoraj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]