01.12.2023
Współpraca Off-White i VITKAC. Limitowana kolekcja dla fanów lokalnego streetwearu
01.12.2023
Współpraca Off-White i VITKAC. Limitowana kolekcja dla fanów lokalnego streetwearu
11.05.2023
BMW tworzy nową definicję luskusu i zaprasza swoich klientów do BMW Excellence Club
17.03.2023
Tomasz Osman (SAVICKI): Phygital jest teraz trendem w branży jubilerskiej
05.10.2022
Sylvain Dolla (Tissot): Zawsze będziemy dążyć do tworzenia zegarków dla wszystkich
30.06.2022
Rynek dóbr luksusowych odrabia straty po pandemii. W 2021 roku osiągnął wartość 30 mld złotych
25.05.2022
Luksusowa biżuteria i słoneczny Rzym. W spocie nakręconym przez Paolo Sorrentino wystąpiły Zendaya i Anne Hathaway
13.04.2022
Pierwszy salon Philippa Pleina w Polsce już otwarty
23.03.2022
Nowa kolekcja Louis Vuitton z symbolem „Z”? Marka skarżona o popieranie wojsk rosyjskich
09.08.2021
Bentley Golf Invitational po raz pierwszy w Polsce
15.09.2020
Jak komunikować markę luksusową?
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean