25.11.2022
PKN Orlen chce mieć własne napoje energetyczne. Koncern szuka producenta
25.11.2022
PKN Orlen chce mieć własne napoje energetyczne. Koncern szuka producenta
13.10.2022
Lidl kontra „reszta świata”
14.07.2022
E.Leclerc rozpoczął wakacyjną kampanię online „Kulinarne podróże”
17.03.2022
Kaufland rozszerza asortyment marek własnych o kosmetyki naturalne bevola naturals
04.02.2021
Marki własne Lidla i Biedronki wygrywają w kategorii non-food
17.06.2014
Siła promocji – czyli czego potrzebują marki własne?
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
wczoraj
Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska
wczoraj
Glapiński i Kotowicz partnerami zarządzającymi w platformie Foap.com
wczoraj
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłaszają wyłączne partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam