30.08.2023
Polskie – kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty
30.08.2023
Polskie – kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty
25.05.2023
PGE: co czwarty polski uczeń uczestniczył w kulturalnych projektach edukacyjnych wspieranych przez PGE [raport]
02.11.2022
PGE startuje z kampanią „Mądrze korzystaj z energii”
09.09.2022
Kampania PGE „Zapraszamy wszystkich do bywania” zachęca do uczestniczenia i korzystania z kultury
11.04.2022
PGE rozpoczyna kampanię reklamową „Energetykę odmieniamy przez Bałtyk”
06.04.2022
PGE uruchomiła przetarg na wybór agencji kreatywnych
25.10.2021
Katarzyna Kozłowska (PGE): To pierwszy raz, kiedy w tak odważny sposób zwierzęta towarzyszą marce PGE
12.10.2021
PGE partnerem tytularnym stadionu na kolejne 5 lat
01.10.2021
„PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” – PGE startuje z kampanią nowej strategii marki
08.09.2021
Centralizacja Praw Sponsoringowych – Przełomowy projekt Polskiej Ligi Esportowej
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
2 dni temu
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
2 dni temu
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]