30.08.2023
Polskie – kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty
30.08.2023
Polskie – kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty
25.05.2023
PGE: co czwarty polski uczeń uczestniczył w kulturalnych projektach edukacyjnych wspieranych przez PGE [raport]
02.11.2022
PGE startuje z kampanią „Mądrze korzystaj z energii”
09.09.2022
Kampania PGE „Zapraszamy wszystkich do bywania” zachęca do uczestniczenia i korzystania z kultury
11.04.2022
PGE rozpoczyna kampanię reklamową „Energetykę odmieniamy przez Bałtyk”
06.04.2022
PGE uruchomiła przetarg na wybór agencji kreatywnych
25.10.2021
Katarzyna Kozłowska (PGE): To pierwszy raz, kiedy w tak odważny sposób zwierzęta towarzyszą marce PGE
12.10.2021
PGE partnerem tytularnym stadionu na kolejne 5 lat
01.10.2021
„PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” – PGE startuje z kampanią nowej strategii marki
08.09.2021
Centralizacja Praw Sponsoringowych – Przełomowy projekt Polskiej Ligi Esportowej
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia