
16.01.2024
„Liczy się pomysł, sprawna realizacja i konsekwencja w działaniu“. Legia Warszawa podsumowuje 2023 rok
16.01.2024
„Liczy się pomysł, sprawna realizacja i konsekwencja w działaniu“. Legia Warszawa podsumowuje 2023 rok
23.06.2023
Legia Warszawa i Królewskie razem na kolejne trzy lata
30.05.2023
Kontynuacja współpracy Legii Warszawa i Plus500
10.02.2023
Wolt został oficjalnym partnerem Legii Warszawa
30.11.2022
Usługa Klarny „Zapłać za 30 dni” będzie dostępna dla kibiców Legii Warszawa w Legia FanStore
27.10.2022
#WszyscyDoWioseł – charytatywne regaty i pomoc osobom w kryzysie bezdomności
02.08.2022
Legia Warszawa i Too Good To Go wspólnie walczą z marnowaniem jedzenia
20.07.2022
Fan Tokeny Legii Warszawa i Juventusu Turyn na giełdzie Zonda
04.04.2022
#DoZobaczeniaNaStadionie – kampania Legii Warszawa przed meczem z Lechią Gdańsk
04.10.2021
Kampania „We Are Back” Legii Warszawa w najważniejszych lokalizacjach stolicy
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu