
3 dni temu
Alzheimerfonden wykorzystuje ikonę ładowania jako metaforę frustracji towarzyszącej chorobie Alzheimera
3 dni temu
Alzheimerfonden wykorzystuje ikonę ładowania jako metaforę frustracji towarzyszącej chorobie Alzheimera
4 dni temu
PrzeglądTygodnia [08-14.07.2025]: perełki i antyperełki cross-border e-commerce, marki reagują na wygraną Igi Świątek w Wimbledonie
10.07.2025
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
09.07.2025
Hiscox wysyła listy poplamione winem, by przypomnieć, jak kosztowne mogą być drobne wypadki
09.07.2025
FILAR: influencerzy we wspólnej akcji wspierającej mężczyzn w kryzysie psychicznym
07.07.2025
PrzeglądTygodnia [01-07.07.2025]: jak TikTok Shop zmieni polski e-commerce, czy fanpage na Facebooku ma jeszcze sens, suszonki czerwca
30.06.2025
PrzeglądTygodnia [24-30.06.2025]: insighty z Cannes Lions 2025, perełki moderacji, top NM podcastów
25.06.2025
For Good, ale bez zadęcia. Cannes Lions 2025 i nowy język zaangażowania
25.06.2025
„Nadajemy do myślenia”: rebusy zamiast sloganów w kampanii wizerunkowej Radia Kraków
25.06.2025
„Chce się Ż w Polsce”: Żywiec startuje z ogólnopolską kampanią i udowadnia, że w Polsce Ż smakuje najlepiej
dzisiaj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
wczoraj
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
wczoraj
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
2 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
2 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce