Suszonka Hermès udowadnia, że luksusowa rzecz to taka, która jest na lata 13.03.2019 Kampania Konsumpcja Suszonka akcja Poleć FB TW IN 122 122 udostepnienia 2 2 minuty czytania
Wywiad Wojciech Kowalczyk (TVP): Osoby w wieku 50+ na konsumpcję rocznie wydają prawie tyle samo, co osoby w wieku 18-49 03.04.2018 konferencja Wywiad reklama TVP Poleć FB TW IN 11 11 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Badania GfK dotyczące siły nabywczej na wybrane kategorie produktowe w Polsce 02.03.2017 Pressroom badania konsumenci GfK Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Felietony Spacer Ulicą Krokodyli 10.02.2016 Felietony marketing reklama literatura Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Strategia Rytuały w marketingu - z czym to się je 11.05.2015 marketing marka Strategia Konsument Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 4 4 minuty czytania
CSR Smak odpowiedzialności 27.03.2015 Tesco CSR Kampania Konsumpcja Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Felietony Nowy, ale czy mądry konsument 03.09.2014 Felietony rynek Konsument Marki Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 5 5 minut czytania