
29.05.2025
GroupM oficjalnie staje się WPP Media
29.05.2025
GroupM oficjalnie staje się WPP Media
04.03.2025
„Album Piękna”: Dove i Rossmann prezentują różnorodność piękna Polek
28.11.2024
Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare
02.11.2023
Mindshare Polska wspiera kampanie społeczne „Jedna opcja to za mało” oraz „To Twój wybór”
03.08.2023
Ponad połowa użytkowników OLX woli kupować używane rzeczy, bez względu na kategorię i wartość
14.12.2022
Mindshare: Podkreślanie różnorodności i inkluzywności w mediach ważne dla ponad połowy Polaków [badanie]
08.12.2022
Cicha rewolucja retail media. Dlaczego reklama na platformach zakupowych staje się integralnym elementem strategii mediowej
26.07.2022
GroupM z ujednoliconą metodą dekarbonizacji mediów
30.06.2022
Aleksandra Kosowska na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
01.06.2022
FFiL Śnieżka nawiązuje współpracę z Mindshare Polska
wczoraj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
wczoraj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]