![IMM: Julia Wieniawa-Narkiewicz najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży filmowej [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/08/Najcenniejsza-kobieca-marka-osobista-142x0-c-default.png)
13.08.2025
IMM: Julia Wieniawa-Narkiewicz najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży filmowej [RAPORT]
13.08.2025
IMM: Julia Wieniawa-Narkiewicz najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży filmowej [RAPORT]
13.08.2025
System1: reklamy z kobiecym sportem podbijają media latem
21.07.2025
PrzeglądTygodnia [15-21.07.2025]: truskawka LEGO dla Igi Świątek, zmiany w reklamowaniu kredytów, jak marki powinny reagować na sprzeciw społeczny wobec kampanii
15.07.2025
Ranking IMM i „Forbes Women”: Roxie Węgiel, Doda, Maryla Rodowicz najcenniejszymi markami z branży muzycznej
15.07.2025
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
03.07.2025
Ranking IMM i „Forbes Women”: Iga Świątek, Anna Lewandowska, Magda Linette to najcenniejsze sportsmenki w 2025 roku
05.06.2025
Sotrender: TikTok w Polsce w 2025 roku [RAPORT]
30.05.2025
SW Research: zawody marzeń dla dzieci według ich rodziców [BADANIE]
30.01.2025
Sotrender: Polsat liderem pod względem zaangażowania na TikToku
17.12.2024
#NMInsights OC&C RPI 2024: Allegro i Nike na czele, Lidl poza TOP10 sklepów w Polsce [RANKING]
wczoraj
Plus: Siatkówka oczami Polaków [BADANIE]
wczoraj
„Aktywna Szkoła”: Szymon Marciniak wraz ze sportowcami zachęcają młodzież do aktywności fizycznej
wczoraj
Natalia Maliszewska ambasadorką marki Plusssz
2 dni temu
Nextbike dołącza do Europejskiego Tygodnia Mobilności [PATRONAT]
2 dni temu
Ikony lat 2000. wracają do Maka