03.11.2023
Apel Romów przed siedzibami Google, Mety i Netflixa
03.11.2023
Apel Romów przed siedzibami Google, Mety i Netflixa
20.10.2023
That’s what she said! Czyli jak filmy i seriale rodzą trendy digitalowe?
03.10.2023
„W rolach głównych występują…”, czyli McDonald’s z kampanią reklamową opartą na kultowych filmach i serialach
08.09.2023
Dystans i humor w promocji najnowszego sezonu serialu BELFER. „Zaczepki” CANAL+ i IKEA
09.08.2023
Nowa strategia promowania seriali. Zaczynają pojawiać się na TikToku
26.07.2023
Kultowy serial „Alf” powraca. Futrzasty kosmita będzie sprzedawał… telefony
30.06.2023
„Oda do zapachu”, czyli jak Old Spice wkroczył do świata Netflix The Witcher
20.06.2023
Krzysztof Domaradzki: Największym wyzwaniem było przemycenie do fabuły eksperckiej wiedzy na temat cyberbezpieczeństwa
13.06.2023
CUK Ubezpieczenia wystartowało z nową kampanią. Klienci zobaczą Przyszłość bez czarnych scenariuszy
31.05.2023
Euvic wraz z Audioteką stworzyły serial Error
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean