![Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/neuromarketing-insight-inf-prasowa-142x0-c-default.jpg)
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]
4 dni temu
Upoluj książkę Marcina P. Stopy i Gabrieli Lupy „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]
08.05.2025
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
23.04.2025
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
21.03.2025
The Dehydrating Book: książka, która potrzebuje wody, aby można było ją przeczytać
09.09.2024
„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu
03.09.2024
„Ciemna strona influencer marketingu”: e-book, który pokazuje słodko-gorzką prawdę o życiu w mediach społecznościowych
26.02.2024
Odkryj tajemnice neurocopywritingu. Książka Joanny i Jarosława Burdek już w sprzedaży [PATRONAT]
12.12.2023
Sztuczna inteligencja w służbie czytelniczej społeczności i… wskaźników biznesowych
19.09.2023
Pierwsza w Polsce książka o tym, jak wykorzystać historię do zbudowania tożsamości i wizerunku marki
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]