
13.11.2023
Platige Image z kolejną prestiżową nagrodą za G’day the Short Film
13.11.2023
Platige Image z kolejną prestiżową nagrodą za G’day the Short Film
23.12.2021
Jonasz Wiercioch (OKNOPLAST): Pokazujemy, że o oknach można mówić w zupełnie niestandardowy, a jednocześnie piękny sposób
02.11.2021
Naprzeciw wyzwaniom z nową determinacją – OKNOPLAST wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
26.10.2021
CNN i Samsung ze wspólną kampanią pokazującą moc technologii
08.10.2021
Natalia Rajczonek (Sika): Jesteśmy profesjonalistami, a jednocześnie potrafimy mówić „ludzkim językiem”
04.10.2021
Marka Prima startuje z loterią
01.10.2021
Nowości produktowe Salonów Agata w kolejnej odsłonie kampanii
01.10.2021
Marka Sika prezentuje nową, nietypową kampanię wizerunkową
28.09.2021
Ad Goes Green – inicjatywa na rzecz zrównoważonej produkcji filmów reklamowych
20.09.2021
Kampania LEGO „Rebuild the World” celebruje dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
4 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
5 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
5 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu