
23.05.2022
Freebety, czyli historia jednego prawnika. Rusza nowa kampania Betclic
23.05.2022
Freebety, czyli historia jednego prawnika. Rusza nowa kampania Betclic
11.05.2022
Jagoda Prętnicka-Markiewicz objęła stanowisko brand communication director w 180heartbeats + JUNG v MATT
07.03.2022
Sojusze Zalando [case study]
12.01.2022
Girl Power przy kasie – rapowy kawałek sieci Kaufland
22.11.2021
180heartbeats + JUNG v MATT wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę
29.10.2021
Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2021
07.10.2021
Rusza kampania informująca o zmianie marki innogy Polska w E.ON Polska
05.10.2021
Agnieszka Gozdek jurorką Euro Effie
29.09.2021
Agnieszka Gozdek strategy director & partner w 180heartbeats + JUNG V MATT
02.09.2021
YES mówi „tak” kompetencjom MediaHub
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka