
09.06.2025
„Czego Polacy chcą od banku?”. Szymon Majewski, Bogusław Linda i Sara James w kampanii PKO Banku Polskiego
09.06.2025
„Czego Polacy chcą od banku?”. Szymon Majewski, Bogusław Linda i Sara James w kampanii PKO Banku Polskiego
22.02.2022
Wystartował portal społecznościowy Donalda Trumpa – Truth Social
30.09.2021
EPP podsumowuje półroczne efekty wdrożenia innowacyjnej aplikacji EPP Connect
30.09.2021
Coca-Cola przedstawia nową globalną platformę komunikacji
17.03.2021
Bricomarché z nową misją, claimem i platformą komunikacji marki
12.09.2018
„Z nożem i widelcem masz moc, by zmienić świat„ – Carrefour wprowadza globalną platformę komunikacyjną
05.07.2018
„To się uda!”: nowa platforma komunikacyjna Europejskiego Funduszu Leasingowego
23.02.2018
„Definicja lepszych zakupów” – Frisco.pl z nową platformą komunikacji
04.04.2016
Centra outlet Factory z nową platformą komunikacyjną
31.03.2016
GONG przygotował nową platformę komunikacyjną dla Castoramy
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu