27.11.2023
Adam Małysz: Żyła może być długowieczny jak Noriaki Kasai!
27.11.2023
Adam Małysz: Żyła może być długowieczny jak Noriaki Kasai!
22.11.2023
Skocznia w Obersdorfie z logo ORLEN. Spółka została oficjalnym sponsorem obiektu
01.02.2022
Milka startuje z loterią konsumencką i zachęca do wspólnego kibicowania polskim skoczkom narciarskim
07.12.2021
Ruszyła czwarta odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
22.03.2021
Milka zbliża się ku końcowi sezonu skoków narciarskich i prezentuje w Zakopanem nietypowy pomnik
14.01.2021
Sokołów został partnerem Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem
04.01.2021
Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch szukają „odskoczni” w Żabce w nowej kampanii
03.11.2020
Polscy skoczkowie testują hybrydowe i elektryczne modele Renault
13.02.2020
Żabka otwiera sklep pawilonowy pod Skocznią im. Adama Małysza w Wiśle
31.01.2020
Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolejny na stoku w Istebnej
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia